-
Regulamin
Informacje o Firmie
Sklep internetowy prowadzący swą działalność pod adresem https://narniabierun.pl prowadzony jest przez NARNIA Grzegorz Rozmus z siedzibą w Nowym Bieruniu przy ulicy Wawelskiej 75 (który stanowi także adres do doręczeń), NIP 6462825927, REGON: 242790090; adres poczty elektronicznej: grzes917@wp.pl, numer telefonu kontaktowego: (+48) 516868103 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
-
Regulamin dotyczy ogólnych warunków sprzedaży towarów oferowanych przez firmę NARNIA Grzegorz Rozmus
-
Ceny towarów wyrażone są w polskich złotych (PLN) i zawierają wszystkie jej składniki w tym VAT i podatki.
Opisy i zdjęcia produktów
-
Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie https://www.narniabierun.pl, kierowane przez Narnia Grzegorz Rozmus do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do podjęcia rokowań.
-
Kontakt telefoniczny z www.narniabierun.pl możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 16:00. Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę.
-
Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane dotyczące produktów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z obsługą sklepu.
-
Zdjęcia produktów są zdjęciami poglądowymi i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Ich właściwości techniczne pozostają jednak niezmienione.
Zamówienia
-
Zamówienia można składać poprzez formularz zamówienia na stronie www.narniabierun.pl ,
-
W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być składane telefonicznie lub poprzez e-mail: grzes917@wp.pl
-
Wysyłając zamówienie drogą mailową bądź zamawiając telefonicznie kupujący oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem.
-
Sklep www.narniabierun.pl przyjmuje zamówienia 7 dni w tygodniu, w ciągu całego roku.
-
Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji pisemnie w formie wiadomości e-mail, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
-
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
-
Zamówienie przyjęte zostanie zrealizowane w ciągu 48h
- Przedstawiona oferta w sklepie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1. Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”
- Prawo do zwrotu dotyczy TYLKO osób fizycznych, nieprowadzących działalności gospodarczej.