-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY
-
Klient może odstąpić od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem.
Zeskanowane oświadczenie należy wysłać na adres: grzes917@wp.pl -
Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta. Sprzęt zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia powyższego warunku towar nie zostanie przyjęty. Konsument ponosi odpowiedzialność finansową za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego przedmiotu.
-
Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał nieodpłatnie, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
-
W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia pkt.2, umowę kupna- sprzedaży uważa się za nie byłą. Po rozpatrzeniu zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy ponosił je Sklep Narnia i ew. inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru.
-
Prawo do zwrotu dotyczy TYLKO osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej.
REKLAMACJA
Klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Sposób i czas załatwienia reklamacji zależy od rodzaju przedmiotu, jego wady oraz jego dostępności w sklepie.
Sklep na rozpatrzenia reklamacji ma 14 dni. Czas ten może się wydłużyć do 28 dni, jeśli jest konieczność zamówienia i sprowadzenia nowych części czy nowego towaru.
Korzystając z gwarancji wadliwy produkt należy odesłać na adres :NARNIA Grzegorz Rozmus, ul. Wawelska 77, 43-155 Bieruń - wcześniej prosimy o kontakt telefoniczny lub elektroniczny.
Towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu zapewniającym możliwość bezpiecznego transportu.
Podczas zwrotu przedmiotu na gwarancji klient nie ponosi kosztu wysyłki - koszt wysyłki zwracamy przelewem na konto klienta.
W przypadku przesyłki kurierskiej klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki przy dostawcy. Jeśli przesyłka posiada jakiekolwiek uszkodzenia - nabywca wraz z kurierem sporządzają protokół szkody - który jest podstawą do uwzględnienia reklamacji.
ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW
INFORMACJA
o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, dalej: RODO) niniejszym informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe na poniższych zasadach:
-
Administrator danych osobowych
„Narnia” Grzegorz Rozmus z siedzibą w Bieruniu przy ul. Zuchowa 15 NIP: 646-282-59-27, , zwana dalej Administratorem danych osobowych.
Numer telefonu: 516 868 103 , adres e-mail: grzes917@wp.pl
-
Cele i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności RODO, w następujących celach:
Dane Klientów/Kontrahentów
-
działania przed zawarciem umowy oraz wykonanie umowy, w tym dostarczenie towaru / zrealizowanie usługi we wskazanej lokalizacji, realizacja roszczeń posprzedażowych (rękojmia, gwarancja) – podstawa prawna – wypełnienie obowiązku prawnego - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
-
ochrona interesów Administratora – dochodzenie roszczeń mogących powstać w związku z wykonywaniem umowy lub obrona przed takimi roszczeniami – podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
-
sporządzenie wymaganej prawem dokumentacji rachunkowej, księgowej - podstawa prawna – wypełnienie obowiązku prawnego - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – oraz prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
-
Kategorie przetwarzanych danych
Zgodnie z przepisami RODO, do realizacji celów wskazanych powyżej, będziemy przetwarzać następujące dane osobowe:
Dane Klientów/Kontrahentów
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania, adres dla doręczeń (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania),
- dane dotyczące prowadzonej przez Państwa działalności gospodarczej: adres prowadzenia, numer NIP, REGON,
- dane kontaktowe (numery telefonów, adres e-mail),
- zobowiązania wobec Administratora,
- informacje o postępowaniach sądowych prowadzonych przez Państwa wobec Administratora lub przez Administratora wobec Państwa,
Podanie przez Państwa danych osobowych wskazanych powyżej w pkt. jest dobrowolne i ma na celu zawarcie i realizację umowy, ewentualne rozpatrywanie roszczeń mogących wyniknąć w toku współpracy. Niepodanie danych może skutkować niemożnością realizacji umowy i związanych z nią roszczeń.
-
Odbiorcy danych
Dane Klientów/Kontrahentówmożemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:
-
podwykonawcom realizującym umowy z Klientami / Kontrahentami – w zakresie, w jakim jest to niezbędne dla wywiązania się przez nich z obowiązków,
-
podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, takim jak w szczególności biura rachunkowe, firmy transportowe, kancelarie prawne,
-
Sądom, Komornikom Sądowym, innym organom państwowym,
-
Czas przechowywania danych
-
dane pozyskane będą – do czasu wycofania zgody, przy czym nie dłużej niż przez okres 5 lat,
-
Prawa osoby, której dane są przetwarzane:
-
Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Klient ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, a Administrator ma obowiązek usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
a) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane
b) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych
c) osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na podstawie art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 2 wobec przetwarzania;
d) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
e) dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
Klient ma prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c) Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
-
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie Państwa zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnej chwili.